شرکت تکتا افق برگزیده پارس

اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت نفت

 

آزمون استخدام وزارت نفت و شرکت‌های تابعه آن در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در تهران و مراکز استان‌ها برگزار و نتایج آن ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ از طریق سازمان سنجش اعلام شد. از طریق این آزمون استخدامی تعداد ۲۴۸۲ نفر در وزارت نفت و شرکت های تابعه آن استخدام می‌شوند.

به گزارش شانا، شرکت‌های تابع وزارت نفت قرار است به‌منظور تأمین نیروی انسانی متعهد، شایسته و توانمند در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد و رشته‌های تحصیلی مختلف برای خدمت در بخش‌های زیرمجموعه، از محل مجوز استخدامی به شماره ۸۰۲۹۶ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ سازمان اداری و استخدامی کشور، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی – تخصصی و روان‌شناختی و پس از طی تشریفات استخدامی (گزینش، طب صنعتی و …) استخدام کنند.
شرکت‌کنندگان در این آزمون اکنون می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نتایج این آزمون اطلاع یابند.
به گفته مسئولان توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، سه برابر ظرفیت قبول‌شدگان آزمون استخدامی برای مصاحبه دعوت می‌شوند تا وزارت نفت بتواند نیاز اصلی صنعت نفت در حوزه نیروی انسانی را تأمین و بهترین‌ها را وارد این صنعت کند.
بی‌شک با برگزاری آزمون استخدامی، شاهد جذب انبوه نیروهای زبده‌ای به شکل ضابطه‌مند و براساس دستورعمل‌های بنیادین صنعت نفت خواهیم بود.

شرکت تکتا افق برگزیده پارس با توجه به نزدیک بودن زمان مصاحبه استخدامی شرکت نفت در سال ۱۴۰۲ ، اقدام به برگزاری دوره مهارت های هفتگانه ICDL با اعطای گواهینامه از سازمان اداری و استخدامی کشور، می نماید.

این دوره به صورت آفلاین و با در اختیار گذاشتن جزوات و فایل های آموزشی خدمت متقاضیان محترم برگزار می گردد.

آزمون دوره به صورت آنلاین می باشد که بدین جهت فرد متقاضی هر زمان آمادگی لازم برای آزمون را داشته باشد، می تواند در آزمون شرکت کند و در نهایت گواهینامه را دریافت نماید.

جهت ثبت نام در دوره اینجا را کلیک نمایید.

 

 

 

 

 

پرسش و پاسخ (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سلام، پشتیبان برگزیده پارس هستم. چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال در واتساپ