شرکت تکتا افق برگزیده پارس

برگزاری دوره اینکوترمز ۲۰۲۰ در شرکت پشم شیشه ایران

 

دوره اموزشی اینکوترمز در تاریخ ۴ و ۱۰ ام بهمن ماه ۱۴۰۲ توسط  شرکت تکتا افق برگزیده پارس و در کارخانه پشم شیشه ایران برگزار شد .

این دوره با حضور کارکنان شرکت پشم شیشه در محل ساختمان اداری شرکت پشم شیشه و با تدریس جناب اقای دکتر مهدی سعیدی برگزار گردید .شرکت کنندگان پس از اتمام دوره موفق به دریافت  گواهینامه معتبر   شدند.

شركت پشم شيشه ايران (سهامي عام) اولين و بزرگترين توليد كننده عايقهاي حرارتي و صوتي و اولين توليد كننده عايق رطوبتي پيش ساخته با نام تجاري ايزوگام در ايران است.ما در  مجموعه اموزشی برگزیده پارس مفتخر به برگزاری بیش از ۱۰ دوره در زمینه های مختلف مدیریتی ،اداری، بازرگانی ،مکانیک و…در این شرکت هستیم  .

اینکو ترمز کلمه ای است که از ترکیب سه کلمه انگلیسی (International Commercial Terms) به معنی اصطلاحات بین‌المللی بازرگانی تشکیل شده‌است و به صورت گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اصطلاحات از سوی توسط اتاق بازرگانی بین‌المللی International Chamber Of Commerce تهیه و تدوین شده‌ و برای تفکیک هزینه‌ها و مسئولیتها بین فروشنده و خریدار استفاده می‌شود. در حقیقت اینکو ترمز به مسائل مرتبط با حمل کالا از فروشنده به خریدار پاسخ می‌دهد. مسائلی شامل حمل کالاها، ترخیص کالاها، واردات و صادرات کالاها، اینکه چه کسی مسئول پرداخت می‌باشد و اینکه ریسک جابجایی و انتقال کالا در مراحل مختلف حمل بر عهده چه کسی می‌باشد. کارکنان بازرگانی شرکت ها در حوزه واردات و صادرات و جهت انجام امور بازرگانی بین المللی مستلزم اشنایی به اینکوترمز ۲۰۲۰ هستند تا علاوه بر انجام مراودت و مکاتبات بازرگانی و توسعه فعالیت ،مزیت رقابتی کسب کرده و در بازارهای چابک توانمندی رقابت و برتری را داشته باشند.

 

سرفصل های دوره اینکوترمز ۲۰۲۰:

تاریخچه و علل شکل گیری
کلیدواژه ها
اشتباهات رایج
دیگر مقررات مشابه
تعهدات فروشنده و خریدار اینکوترمز ۲۰۲۰
مقایسه انواع شرایط اینکوترمز ۲۰۲۰
تعریف اینکوترمز
دلیل تدوین اینکوترمز و ویرایشهای مختلف آن
اینکوترمز ۲۰۲۰ و مقایسه آن با ویرایشهای قبلی
طبقه بندی های مختلف اینکوترمز ۲۰۲۰

 

 

پرسش و پاسخ (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سلام، پشتیبان برگزیده پارس هستم. چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال در واتساپ